אתה יושב בארוחה משפחתית, ודודה שלך שמכירה אותך מאז שהיית כזה קטן, שואלת מה אתה עושה בעצם.
את פוגשת ברחוב חברה מהצבא, ואתן עושות catch-up מהיר.
אתה מרצה בפני אורחי מלון מצפה הימים על תחום ההתמחות שלך, ומציג את עצמך בתחילת ההרצאה.

בכל אחד מן המצבים האלה (ובעוד אלפי מצבים שאתם נתקלים בהם יום יום) סיפור טוב על העסק שלך הוא הבטחה ללקוחות בדרך, וסיפור מגומגם, מתנצל, מתפתל, הוא דרך בטוחה להישכח.

האם כל הדודים, הדודות, החברים, החברים של ההורים וכו' וכו' יודעים בבירור מה אתם עושים, ויודעים לשלוח אליכם את כל מי שהם מדמיינים שהוא לקוח פוטנציאלי ("הוא מספר אחת בתחום שלו. אתה חייב לפנות אליו")?
אם לא, זה מפני שאין לך סיפור עסק מלהיב. אם סיפור העסק שלך לא מלהיב אותך, הוא בטוח לא מלהיב אחרים. מה שחסר בדרך-כלל זה לא קופירייטר טוב, אלא בהירות ביחס למה שאתם עושים ובטחון בערך שזה נותן ללקוחות שלכם.

לסיפור עסק צריכות להיות כמה גרסאות באורכים שונים שיתאימו לסיטואציות שונות. זהו כלי שיווקי הכרחי וכשאנחנו עובדים עליו, כמו על כל כלי שיווקי אחר, הבירור שאנחנו עושים משמש מנוף להתפתחות העסקית שלך.

התוצאה היא סיפור עסק שמשמש אתכם בכל הזדמנות שבה עליכם לספר על העסק, אך לא פחות חשוב – עליית מדרגה בהבנה שלכם את העסק שלכם, ובאמונה שלכם בערך שהוא נותן לעולם ובערך הכלכלי שלו עבורכם.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *