דמיינו חנות שבה מגוון גדול של מוצרי איכות, רכיבים מהם ניתן להרכיב מוצרים כאלה, ושברי מוצרים ישנים שכבר אינם בשימוש – כל אלה נמצאים בערבוביה, ובנוסף החנות אפלה למדי.

עכשיו דמיינו חנות מרווחת, מסודרת, ומוארת היטב.

לקוח נכנס לחנות הראשונה. הוא לא יודע שבתוך כל אי-הסדר יש בדיוק את הפתרון שהוא מחפש, אבל גם אין לו כוונה להתאמץ ולחפור באפלולית. הוא עובר אל החנות השנייה ומוצא בה פתרון פחות מדוייק עבורו, אך נגיש וקל לאיתור.

עכשיו דמיינו אדם שזקוק לשירותים שלכם.

אם הוא נתקל בכם (באופן אישי או בשיווק שלכם) האם הוא פוגש חנות שדומה יותר לראשונה או לשנייה? האם הוא פוגש הצעות ברורות, שקל לו להבין את ערכן עבורו, וקל לו לקבל החלטה לגביהן, או שהוא פוגש מרחב שיש בו המון אפשרויות אך קשה להבין מה, איפה ומתי?

כדי שקהל גדול יוכל להינות מן השירותים שלכם, כדאי מאד שתהיה לכם מפת מוצרים ושירותים ברורה. ביצירת המפה הזו חשוב לקחת בחשבון איזו הצעה מתאימה למי שפוגש בכם לראשונה ורמת האמון שלו עדיין נמוכה, ואיזו הצעה מתאימה למי שכבר מכיר אתכם היטב וחשוב לו להמשיך ולקבל את האיכות המיוחדת שלכם.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *